ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشکلات شبکه شاد کاهش می‌یابد

| چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر آموزش و پرورش گفت: شبکه شاد پاسخ بومی به یک نیاز اساسی و مهم است که همه معلمان را پوشش می‌دهد.

وزیر آموزش‌وپرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه شاد اکنون به بزرگ‌ترین ارایه‌کننده خدمت در کشور تبدیل‌شده که بیش از ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دانش‌آموز و همه معلمان و مدیران را پوشش می‌دهد.

محسن حاجی میرزایی افزود: عموم فرهنگیان و دانش آموزان می‌دانند شبکه شاد پاسخی به یک نیاز جدی بود که از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا اجرای آن آغاز شد و تاکنون در جهت بهبود ظرفیت‌های شاد اقدام شده و سرورها نیز در حال افزایش است تا نیاز معلمان و دانش آموزان را برطرف کند.

وی همچنین گفت: مشکل اصلی شاد در حال حاضر موضوع انتقال و دریافت اطلاعات در برخی از ساعات روز است که با توزیع ساعات درسی در طول هفته و روز، مجموعه همراه اول نیز برای تقویت زیرساخت‌ها تلاش می‌کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، حاجی میرزایی یادآور شد: این سامانه اکنون به بزرگ‌ترین اپلیکشن کشور تبدیل‌شده است که بیش از ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دانش‌آموز و همه معلمان و مدیران را پوشش می‌دهد.

وزیر آموزش  پرورشد تاکید کرد: مشکلات وجود دارد اما روند نزولی شده است.

سید حسن الحسینی مسوول شبکه آموزشی شاد  اخیرا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره مشکل برخی کاربران درباره شبکه شاد گفت: تقریبا می توان ادعا کرد که معلم بلاتکلیف برای ورود و فعالیت در شبکه شاد نداریم. هر کس از سامانه یا گروه کلاسی خود خارج شده یا به هر دلیلی نمی تواند وارد شود، باید با شماره تماس ۴۳۰۸۱ تماس بگیرد.

الحسینی افزود: حدود ۳۰۰ نفر به عنوان پشتیبان پاسخگوی تمام کاربران شبکه شاد هستند و باید مشکلات فنی آنها را رفع کنند.

وی عنوان کرد: همچنین کاربران شاد در صورت بروز مشکلات فنی می توانند با فناوری های اطلاعات منطقه و استان ارتباط برقرار کرده تا آنها در جهت رفع اشکالات شبکه شاد برآیند و مشکلات آنها را به صورت موردی حل کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">