ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی گفت: کارهای شرکت های دانش بنیان در حال افزایش است و تأمین اجتماعی هیچ گونه مشکلی برای بیمه این شرکت ها ندارد.

محمدحسن زدا، قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی در گفت وگو با فارس، درباره بیمه شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: کارهای شرکت های دانش بنیان در حال افزایش است و تأمین اجتماعی هم نسبت به بیمه اعضاء این شرکت اقدام می کند.

وی ادامه داد: هیچ گونه مشکلی برای بیمه اینگونه شرکت هایی که با نرم افزار ها کار می کنند نداریم البته باید مدارک شرکت را به سازمان ارائه دهند که با ارائه خدمات غیر حضوری نیز امکان پذیر است و یک کد کارگاهی از تأمین اجتماعی دریافت می کنند که براساس آن می توانند نسبت به بیمه افراد اقدام کنند.

زدا خاطرنشان کرد: در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی به دنیال غیر حضوری کردن تمامی خدمات است و در این خصوص نیز اقداماتی صورت گرفته است که مشاهده سوابق بیمه، ارائه لیست، کمک هزینه ازدواج و... به صورت غیر حضوری ارائه می شود.

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: کارفرمایان موظف هستند بیمه پردازی برای پرسنل خود را از روز اول شروع به کار انجام دهند تا در ادامه فعالیت با مشکلی مواجه نشوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">