ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشکل کارت هوشمند ملی حل می‌شود

| سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه مشکل صدور کارتهای هوشمند ملی از سوی چاپخانه دولتی در حال برطرف شدن است، گفت: کارتهای هوشمند درحال تراشه‌گذاری هستند.

سیف‌الله ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صدور کارت‌های هوشمند ملی بعد از تحریم‌های صورت گرفته با مشکل مواجه شده بود و تصمیم گرفته شد از توان و دانش متخصصین داخلی استفاده شود.

وی گفت: بر اساس صحبت‌هایی که با چاپخانه داشتیم مشکل صدور کارت‌های هوشمند ملی در حال برطرف شدن است و این کارت‌ها در مرحله تراشه‌گذاری هستند.

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال تاکید کرد: در حال حاضر ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۵ میلیون نفر از افرادی که سال گذشته ثبت نام و اقدامات اولیه برای دریافت کارت هوشمند ملی را در دفاتر پیشخوان دولت انجام داده‌اند در انتظار صدور کارت‌های هوشمند خود هستند که با تمام شدن مرحله صدور کارت‌ها، به مرور متقاضیان کارت‌های خود را دریافت خواهند کرد.

ابوترابی گفت: صدور و ارائه کارت‌های هوشمند به ظرفیت چاپخانه بستگی دارد که باید این رقم از سوی آنها اعلام شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">