ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: با نظر رئیس‌جمهور، رقم ارزی کمک اهدایی آقای خاتمی به خزانه برگردانده و قرار شد معادل رقم ریالی آن را به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اهدا کنیم.

به گزارش ایسنا، حسین صفار هرندی در حاشیه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سرنوشت لپ‌تاپ‌های اهدایی رئیس‌ جمهور سابق به خبرنگاران، گفت: اهدای این لپ‌تاپ‌ها به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران میسر نبود و معاونت مطبوعاتی و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران نیز این مسئله را کتبا اعلام کرده بودند.

وی گفت: برای اهدای این مبلغ نگاهی به واردات از خارج از کشور نداریم.

صفار هرندی در پاسخ به پرسشی مبنی بر دلیل تغییرات مدیران این وزارتخانه، گفت: ما در این مدت برای تثبیت و ابقای بعضی از مدیریت‌ها تحت فشار و مورد سؤال بودیم.

صفار هرندی درباره تردد خبرنگاران در محدوده طرح ترافیک نیز گفت: در این خصوص اطلاعاتم به گذشته مربوط می‌شود اما تأکید بر این مطلب ضروری است که تردد خبرنگاران در محدوده طرح ترافیک باید بدون مانع انجام شود. باید برای این مشکل چاره‌اندیشی شود که راهنمایی و رانندگی در این باره اقدامات مثبتی انجام داده ولی از وزارت ارشاد نظرخواهی نشده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه درباره آیین‌نامه تأسیس شبکه‌های ماهواره‌ای نیز گفت: دوستان ما در مجلس در حال تهیه طرحی در این خصوص هستند و از جانب ما هم نسبت به این موضوع حساسیت وجود دارد؛ امیدوارم با مجلس به نظر خوب و مشترکی برسیم.

  • ۸۴/۰۷/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">