ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ملاقات هیئت نظارت فیس بوک با خانم افشاگر

| سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

به دنبال افشاگری های متعدد فرانسیس هاوگن یکی از مدیران سابق فیس بوک بر علیه این شرکت، اعضای هیات نظارت شبکه اجتماعی مذکور با وی دیدار می کنند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، هیات نظارت فیس بوک که وظیفه آن صدور احکام مستقل در مورد برخی موضوعات مربوط به تولید محتوا در این شبکه اجتماعی است، روز دوشنبه اعلام کرد طی هفته آینده با این کارمند سابق فیس بوک دیدار می کند.

ملاقات هیئت نظارت فیس بوک با فرانسیس هاوگن

بر اساس افشاگری های هاوگن که به اطلاع کنگره امریکا نیز رسیده، عملکرد و الگوریتم های فیس بوک به گونه ای است که به جوانان و نوجوانان و به خصوص دختران کم سن و سال آسیب می رساند و باعث تقویت دودستگی و تفرقه در اجتماع می شود.

پیش از این سه نماینده دموکرات کنگره آمریکا از کمیسیون فدرال تجارت این کشور خواستنه بودند تضمین کند شرکت های فناوری مانند فیس بوک، آلفابت مالک یوتیوب و تیک تاک تغییراتی در سیاست گذاری های خود با هدف حفاظت از جوانان انجام می‌دهند. هاوگن معتقد است مدیران فیس بوک از این تهدیدها آگاه هستند، اما به کسب سود بیشتر از مردم اهمیت می دهند و کنگره آمریکا باید قوانینی را برای تغییر این وضعیت وضع کند.

  • ۰۰/۰۷/۲۰

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">