ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: اخذ شهریه اضافی از دانش آموزان برای برگزاری کلاس‌های آنلاین آموزشی ممنوع است.

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران درباره سرانجام تصمیم‌‌گیری برای تعیین تکلیف بازپرداخت شهریه غیرآموزشی دانش آموزان بیان کرد: درباره شهریه فوق برنامه غیرآموزشی مانند غذا، سرویس، ورزش و مواردی از قبیل این فعالیت‌ها در صورت آنکه تعهدات  انجام نشده باشد باید هزینه‌ها برگردانده شود یا برای سال آینده دانش‌آموزان به شرط ماندگاری در همان مدرسه محاسبه شود.

او ادامه داد: آنچه در شورای سیاستگذاری مصوب کردیم این بود که موسسان موظف هستند تا حقوق کامل همکاران و معلمان را پرداخت کنند در غیر اینصورت برخورد‌های بسیارجدی با موارد تخطی از قانون دارریم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی بیان کرد: تخلفی در استان به دست ما رسید که در این مورد شورای نظارت استان را ملزم کردیم تذکر کتبی به موسس دهد از طرفی هم حقوق معلمان باید متناسب با قرار داد منعقد شده پرداخت شود.

زینی‌وند با اشاره به اینکه موسسان مدارس و مراکز غیردولتی هم در این شرایط با مشکلاتی مواجه هستند، تاکید کرد: شورای سیاستگذاری مصوب کرد که شورای نظارت استان برای برگشت شهریه تصمیم گیری کند، البته شهریه هزینه ثابت و فوق برنامه آموزشی برگشت داده نمی‌شوند و شاهد هستیم برخی مدارس غیردولتی حتی بیش از ساعات درسی در مدرسه جریان آموش را تداوم دادند. 

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی تاکید کرد: مدارس به هیچ عنوان بابنت آموزش‌های آنلاین شهریه اضافی دریافت نمی‌کنند علاوه بر آن  سامانه تلفنی ۴۳۱۷ فعال کردیم و موارد عدول از قانون را برای پیگیری مورد توجه ویژه قرار می‌دهیم.

  • ۹۹/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">