ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مهلت رجیستر ساعت‌های هوشمند تمام شد

| يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق با اشاره به پایان یافتن مهلت رجیستری کردن ساعت‌های هوشمند در ساعت صفر امروز شنبه، گفت: مهلت رجیستر کردن PDA، مبدل تلفن ثابت به سیار و بارکداسکنر تا ۱۹ تیرماه است.

حمیدرضا دهقانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد پایان یافتن مهلت رجیستر کردن ساعت‌های هوشمند سیمکارت‌خور (موبایل واره)، اظهار داشت: مهلت سیم کارت گذاشتن داخل ساعت‌های هوشمند و فعال کردن آنها ساعت صفر امروز به پایان رسید و از امروز موبایل‌واره‌هایی که رجیستر نشده‌اند، دیگر خدمات مخابراتی بابت سرویس‌های شبکه اپراتوری دریافت نخواهند کرد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: در واقع مهلت رجیستر کردن و شناسایی توسط شبکه بی سیم تا ۱۲ تیرماه یعنی پایان روز ۱۱ تیرماه بوده است و به محض ورود به روز شنبه این مهلت به پایان رسید.

وی در مورد مهلت رجیستر کردن PDA، مبدل تلفن ثابت به سیار و بارکداسکنر نیز گفت: مهلت سیم کارت گذاشتن و فعال کردن این دستگاه‌ها تا قبل از ۱۹ تیرماه است. به محض ورود به ساعت صفر شنبه هفته آینده، مهلت رجیستر کردن PDA، مبدل تلفن ثابت به سیار و بارکداسکنر به پایان می‌رسد و در صورت عدم فعال سازی، این دستگاه‌ها سرویسی دریافت نخواهند کرد.

دهقانی‌نیا در خصوص زمان رجیستر کردن تبلت اظهار داشت: هنوز مهلت زمانی برای تبلت اعلام نشده اما لازم است دارندگان تبلت در همین روزها اقدام به فعال سازی دستگاه خود کنند تا به مشکل برنخورند.

  • ۰۰/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">