ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

موبایلی که نیم ساعته شارژ می شود

| شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت چینی اوپو از یک موبایل جدید رونمایی کرده که شارژ آن در ۳۰ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد می رسد. ۵ دقیقه شارژ دستگاه برای ۲ ساعت استفاده کافی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، شرکت چینی اوپو از جدیدترین دستگاه سری پرچمداری Reno رونمایی کرده است. این موبایل که Reno Aceنام دارد از بسیاری جهات دستگاه جالبی است.

در موبایل Reno Ace از پردازشگر اسنپ دراگون ۸۵۵پلاس و نمایشگر ۶.۵ اینچی با  وضوح ۱۰۸۰ پیکسل استفاده شده است. روی نمایشگر آن یک بریدگی کوچک به شکل قطره آب وجود دارد. سیستم دوربین های پشتی آن چهار تایی و دوربین اصلی دستگاه نیز  ۴۸ مگاپیکسلی است.البته RAM آن ۱۲ گیگابایتی است.

اما مهمترین ویژگی Reno Ace قابلیت شارژ سریع آن است.  این دستگاه دارای یک شارژر ۶۵واتی و مجهز به یک باتری ۴ هزار میلی آمپری و باتری دوسلولی است و در ۳۰ دقیقه شارژ آن از صفر به ۱۰۰ درصد می رسد.

همچنین طبق اعلام اوپو ۵ دقیقه شارژ این دستگاه برای ۲ ساعت استفاده کافی است.رکورد قبلی کوتاه‌ترین زمان لازم برای شارژ نیز در اختیار شرکت اوپو بود. این شرکت پیش از دستیابی به رکورد جدید اعلام کرده بود تلفن همراه Find X Lamborghini اوپو با باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر در ۳۵ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شد.

قیمت این دستگاه با ۸ گیگابایت RAMو ۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۴۲۰ دلار است و نسخه دیگر آن با ۱۲ گیگابایت RAMو ۲۵۶ گیگابایت حافظه  به  قیمت ۵۳۰ دلار در چین عرضه می شود.

  • ۹۸/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">