ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

می‌خندی؟! باید بخونیش

| يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ق.ظ | ۰ نظر

همونطور که می‌دونید برای پختن غذا یه سری مواد خاص نیاز هست. بعضی از این مواد ثابت هستن و بعضیا متغیر.

مثلا قابلمه، قاشق، چنگال، چاقو و گاز برای پخت و پز تقریبا تو کار تهیه تمام غذاها پیدا می‌شن. اما یه سری چیزهایی که تو قابلمه‌ها ریخته می‌شه متغیر هست و مثلا موادی که برای پختن آش بکار می‌ره با مواد پخت کیک فرق داره.

امیدوارم تا اینجا تونسته باشم منظورم رو برسونم. حالا میخوام خدمتتون بگم که همایش‌ها هم که بخش لاینفک زندگی و عملکرد بسیاری از مسوولان ما هست هم به هر حال یه موادی برای تهیه می‌خواد.

مثلا تو تمام همایش‌ها یه مکان خاص، میز، صندلی، سیستم صوتی و تصویری و از این چیزها، بخش ثابت و لازم همایش‌ها هست. اما مثل غذاها، موادی که توی همایش‌ها می‌ریزن علی‌القاعده باید متفاوت باشه.

مثلا عنوان و موضوع همایش‌ها باید با هم فرق داشته باشه، وقتی هم عنوان همایش عوض می‌شه باید به تبع اون، مدعوین و سخنرانان هم عوض بشن دیگه. تا اینجاش فکر کنم منظورم روشنه.

اما حرفم اینه که به جز میز و صندلی‌ها، ظاهرا تو اکثر همایش‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حتی با تغییر عنوان همایش‌ها، دوباره می‌بینی مدعوین و سخنران‌ها ثابت و همون قبلیا هستن!

خلاصه وضعیت طوری شده که من دیگه کاری با تغییر عنوان همایش‌های حوزه ICT ندارم و چشم‌بسته می‌تونم تا 99 درصد، اسم سخنران‌ها، مدعوین و حتی محل نشستن اون‌ها رو تو همایش پیشگویی کنم. یه مقدار بیشتر هم که حوصله کنم و وقت بذارم می‌تونم تا 98 درصد محتوای سخنرانی سخنران‌ها رو هم اعلام کنم.

یعنی یه جورایی مثل این می‌مونه که یه آشپز بیاد تو تلویزیون بگه، با سلام خدمت همه خوبان و گرامیان، امروز می‌خوایم با طرز تهیه بیف‌استراگانف آشنا بشیم، مواد لازم برای این کار گوشت، خامه، قارچ، سیب‌زمینی و پیاز هست.

دوباره فرداش همون آشپز بیاد تو تلویزیون بگه با سلام خدمت همه خوبان و گرامیان، امروز می‌خوایم با طرز تهیه سالادشیرازی آشنا بشیم، مواد لازم برای این کار گوشت، خامه، قارچ، سیب‌زمینی و پیاز هست!

خب انصافا مخاطب هنگ نمی‌کنه و از خودش نمی‌پرسه اینا که دقیقا همون دیروزیا هستن، پس چرا وقتی اسمش عوض شد، هیچیش عوض نشد؟

خلاصه خواستم بگم اکثر همایش‌های ICT ما هم یه چیزی تو همین مایه‌ها شده و علاوه بر میز و صندلی و سیستم صوتی، عنوانشون که اصلا مهم نیست و سخنرانان و مدعوین و جای نشستن همه همونه که بود.

تو بعضی از این همایشا هم چون همه با هم دوست و آشنا هستن، دیگه رو صندلی‌ها اسمشون رو هم حک کردن تا اگه یه روزی یه غریبه از همه جا بی‌خبر اومد قاطیشون، بتونن سند نشون بدن و بفرستنش یه جای دیگه.

خوش بگذره بهتون که خودتون برای خودتون اینا هی همایش میذارید!

عزت زیاد

آق فری

(منبع:عصرارتباط)

  • ۹۸/۰۴/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">