ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل شبکه ملی اطلاعات بسیاری از مشکلات و مسائل حوزه فضای مجازی را رفع می‌کند و از این‌رو پیگیر تکمیل شبکه ملی اطلاعات خواهم بود.

به گزارش فارس، علی نیکزاد شامگاه امروز در جمع گروهی از فعالان فضای مجازی استان اردبیل با اشاره به اهمیت فضای مجازی و لزوم کنترل آن اظهار کرد: تکمیل شبکه ملی اطلاعات بسیاری از مشکلات و مسائل حوزه فضای مجازی را رفع می‌کند.

وی افزود: فضای مجازی به عنوان یکی از ابزارهای مهم دشمن در جنگ نرم به شمار می‌رود که تکمیل شبکه ملی اطلاعات می‌تواند در جهت خنثی کردن اقدامات دشمن موثر باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در فضای مجازی دشمن حمله خود را به صورت نامحسوس دنبال می‌کند و در این فضا باور‌ها، افکار و اندیشه‌های مردم را نشانه گرفته است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلای اذعان داشت: استکبار توان رویارویی سخت با جمهوری اسلامی ندارد و از این رو هجمه فرهنگی و رسانه‌‌ای را برای ضربه زدن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در برنامه دارد.

نیکزاد گفت: با توجه به اهمیت شبکه ملی اطلاعات برای رفع مشکلات و مسائل فضای مجازی در کشور، پیگیر تکمیل شبکه ملی اطلاعات خواهم بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">