ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نقص امنیتی نرم افزار ارائه شده توسط وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی برای تشخیص ویروس کرونا موجب شد تا اطلاعات شخصی و درمانی حدود ۷۵ هزار نفر از ساکنان سرزمینهای اشغالی فلسطین افشا شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هاآرتص، نقص امنیتی نرم افزار ارائه شده توسط وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی برای تشخیص "ویروس کرونا" موجب شد تا اطلاعات شخصی و درمانی حدود ۷۵ هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی فلسطین افشا شود.

بر اساس این گزارش، این روزنامه اعلام کرد که افرادی که نرم افزار «کرونا اپ» را در سرزمین‌های اشغالی فلسطین دانلود کرده بودند، باید اطلاعات شخصی از جمله سابقه بیماری خود را در این نرم افزار وارد می‌کردند. بسیاری از کاربران همچنین آدرس الکترونیکی خود را نیز برای دریافت به روز رسانی‌ها در اختیار نرم افزار قرار داده بودند.

یک پژوهشگر امنیتی اعلام کرد که شکاف بزرگ امنیتی به هر شخصی اجازه می‌دهد که با استفاده از ابزار هک به سوابق تمام کاربران دسترسی پیدا کرده و حتی به جای کاربران از نرم افزار استفاده کنند.

استفاده از نرم افزارهای تشخیص بیماری کرونا پس از افزایش شمار مبتلایان در فلسطین اشغالی، به صورت نگران کننده‌ای در میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی گسترش یافته است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی طبق آخرین آمار تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا را ۷۵ نفر اعلام کرده است که نسبت به روز گذشته ۲۵ نفر افزایش یافته است.

  • ۹۸/۱۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">