ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نشت 296 گیگابایت اطلاعات پلیس آمریکا

| شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

پس از انتشار اخباری در مورد هک گسترده اطلاعات پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا، 296 گیگابایت از این داده ها در اینترنت منتشر شده و در حال دست به دست شدن است.

به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، فایلی که توسط گروه های فعال مدنی در اینترنت منتشر شده بلو لیکس نام دارد و مسئولیت پخش آن را گروهی به نام Distributed Denial of Secrets بر عهده گرفته است.

داده های نشت کرده در اینترنت متشکل از بیش از یک میلیون فایل است که در آنها اسناد اسکن شده و انبوهی از فایل های صوتی و ویدئویی وجود دارد.

گروه منتشرکننده این فایل ها مدعی است، داده های یادشده مربوط به یک بازه زمانی ده ساله هستند و مربوط به بیش از ۲۰۰ اداره پلیس در نقاط مختلف آمریکا بوده اند.

بخش اعظم فایل های یادشده گزارش های متعلق به پلیس و اف بی آی هستند و مطالب بولتن های امنیتی و دستورالعمل های راهنمای پلیس را در برمی گیرند. Distributed Denial of Secrets اعلام کرده که گروه هکری ناشناس این فایل ها را در اختیار آنها قرار داده است. صحت این فایل های هک شده توسط منابع مستقل تایید شده است.

  • ۹۹/۰۴/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">