ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نائب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: نمایشگاه بهاره مجازی به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست و هیچ اطلاعی از کیفیت و نحوه برگزاری آن نداریم.
به گزارش ایلنا، خسرو ابراهیمی نیا درخصوص نمایشگاه بهاره مجازی گفت: این نمایشگاه به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست و هیچ اطلاعی از کیفیت و نحوه برگزاری آن نداریم.
وی ادامه داد: نمایشگاه های بهاره باید مورد تایید و زیر نظر اتحادیه ها و اصناف باشد و مجوز برگزاری آ نها از سوی اتاق اصناف صادر شود که این نمایشگاه بهاره مجازی فاقد تمام این فاکتورها است و من همین جا به شهروندان هشدار می دهم که مراقب اینگونه نمایشگاه ها و فروش های مجازی به خصوص در این ایام که توصیه شده رفت و آمد به حداقل برسد باشند.
ابراهیمی نیا متذکر شد: اتاق اصناف هیچ گونه مسئولیتی در قبال برگزاری این گونه نمایشگاه ها ندارد و در صورت شکایت و تخلف هیچ کمکی نمی تواند به مصرف کنندگان کند.
وی در ادامه افزود: نمایشگاه های بهاره باید زیر نظر اتحادیه ها باشند تا ما کیفیت و قیمت ها را تایید کنیم تا هیچ گونه اجحافی در حق مشتری صورت نگیرد.
نائب رئیس اتاق اصناف تهران در بخش دیگری از صحبت هایش افزود: ما اصلا نمی دانیم منبع این نمایشگاه کجاست و چه کسی متولی برگزاری آن است حتی وزارت صمت نیز اگر بخواهد به سازمان یا نهادی مجوز برگزاری نمایشگاه عرضه کالا را بدهد باید در گردش کار آن حتما اتاق اصناف باشد و آن را تایید کند در غیر این صورت این نمایشگاه فاقد وجاهت قانونی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">