ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نمایشگاه ایران تلکام 2017 از 24 تا 27 مهر ماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود.
فناوران- هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام 2017) مانند هر سال به مدیریت شرکت پالارسامانه، در محل دایمی شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. هم زمان با این نمایشگاه نیز مانند سال گذشته سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات و آب و فاضلاب برپا می شود که مدیریت آن با شرکت راهکار تجارت، مدیریت کوشا (مجری الکامپ) است.
البته ستاد برگزاری نمایشگاه هنوز فراخوان و آغاز مراحل ثبت نام این رویداد را اعلام نکرده و وعده داده است به زودی این موارد در سایت نمایشگاه به نشانی irantelecomfair.com منتشر خواهد شد.
با این حال ستاد برگزاری این رویداد از شرکت های داخلی علاقه مند به حضور در این نمایشگاه درخواست کرده است فرم درخواست اولیه را پیش از آغاز مراحل ثبت نام و جانمایی تکمیل و برای ستاد برگزاری ارسال کنند.
چند سالی است که ایده برگزاری هم زمان دو نمایشگاه  الکامپ و تلکام و حتی ادغام آنها در یک نمایشگاه، از سوی مدیران وزارت ارتباطات مطرح می شود. آنها معتقدند برگزاری یک نمایشگاه جامع و بزرگ، فرصت های بیشتری را در اختیار شرکت کنندگان و صنعت فاوای ایران می گذارد.
با این حال عده ای دیگر معتقدند الکامپ به عنوان نمایشگاهی که با استقبال قابل توجه مردمی مواجه است، فرصت مذاکرات B2B را به شرکت ها نمی دهد و حداقل شرکت های تخصصی مخابراتی که خدمات مستقیمی به مردم ارایه نمی کنند، بهتر است در نمایشگاهی خلوت تر و البته با بازدیدکننده تخصصی بیشتر حضور یابند.
البته نکته دیگر این است که اپراتورهای بزرگ، فرصت حضور در هر دو نمایشگاه را از دست نمی دهند و به همین دلیل برگزار کنندگان این دو رویداد ترجیح می دهند منافع مالی شان با ادغام این دو نمایشگاه کاهش نیابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">