ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه اول به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو به تمامی مشترکان فعلی و جدید سیمکارت‌های ویژه دانشجویی و جوانان اعتبار هدیه آکادمی همراه می‌دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با فرارسیدن 16 آذر ماه و «روز دانشجو»، تمامی مشترکان فعلی و جدید سیمکارت اعتباری دانشجویی و سیمکارت دائمی جوانان می توانند تا پایان این ماه از اعتبار هدیه «آکادمی همراه» بهره مند شوند.

مشترکان فعلی سیمکارت های دانشجویی و جوانان پس از ثبت نام در سایت آکادمی همراه اول، این اعتبار 250 هزار تومانی را به صورت خودکار دریافت می کنند.

متقاضیان جدید هم می توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات اپراتور اول یا فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی Shop.mci.ir اقدام به خرید سیمکارت های ویژه دانشجویی یا جوانان کنند که اعتبار آکادمی برای آنها حداکثر تا 4 روز پس از فعالسازی سیمکارت تخصیص داده می شود.

گفتنی است «سیمکارت دانشجویی» همراه اول صرفا به دانشجویان تعلق می گیرد و هر فرد تنها یک بار می تواند از این طرح استفاده کند؛ از جمله مزایای دیگر این سیمکارت ها امکان فعالسازی رایگان طرح «جمعه های رویایی» و همچنین برقراری مکالمه و پیامک داخل شبکه دانشجویی با تخفیف است.

«سیمکارت جوانان» همراه اول هم صرفا به افراد با سن ۱۸ تا 30 سال تعلق می گیرد که در حال حاضر سیمکارت جوانان ندارند.

  • ۰۰/۰۹/۱۶

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">