ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هزینه مخابرات کمتر از دیگران است

| سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۸۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

تا پایان سال جاری طی فراخوانی با استفاده از نظرات مشترکین، برند و شعار سیم کارت‌‏های تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار را مشخص می‌‏کنیم.

مهندس وحید صدوقی ، مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب ، اظهارداشت: MCI طی برنامه‌‏ای فشرده به منظور انتخاب برند، لوگو، شعار و حتی رنگ شرکت فراخوانی را اعلام خواهد کرد و تا پایان سال جاری در این خصوص به نتیجه‌‏ای قطعی خواهد رسید.

وی ، با بیان این که هر اپراتور نیازمند نام و لوگوی مشخصی است ، تصریح کرد: تاکنون سیم کارت‌‏های اپراتور اول به تنهایی در بازار موجود بود و به این دلیل نیاز به نام مشخصی برای این سیم کارت‌‏ها نبود، اما با وجود تعدد اپراتورها، سیم کارت‌‏های دولتی نیز باید برند مشخصی داشته باشند.

مهندس صدوقی ، با تاکید بر این که در این خصوص از نظرات مردم نیز استفاده خواهیم کرد، یادآور شد: روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار از طریق اطلاعیه‌‏ای برای انتخاب برند نظرات کلیه مشترکین را جویا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ، همچنین در خصوص هزینه‌‏هایی از جمله نمایشگر که هر دوره در قبوض تلفن همراه مشترکین ثبت می‌‏شود، گفت: 10 هزار ریال هزینه نمایشگر جز هزینه‌‏های ثابت تلفن همراه است که هر دو بر قبض مشترکین منظور می‌‏شود.

وی ، افزود: هزینه نمایشگر و آبونمان جمعا مبلغ 2 هزار و 400 تومان است که هزینه ثابت سیم کارت‌‏های ارتباطات سیار را تشکیل می دهد.

مهندس صدوقی، با بیان این که هم اکنون در حال بررسی هستیم تا حداقل میزان هزینه ثابت تلفن همراه را مشخص کنیم، تصریح کرد: در حال حاضر این میزان هزینه نسبت به دیگر اپراتورها حداقل هزینه است.

وی ، خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیون مشترک وجود دارند که تاکنون از تلفن خود استفاده نکرده‌‏اند، اما این هزینه ثابت در قبض آنها منظور می‌‏شود.

  • ۸۵/۰۸/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">