ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هشدار معاون وزیر ارتباطات به ایرانسل

| شنبه, ۶ آبان ۱۳۸۵، ۰۷:۳۴ ب.ظ | ۲ نظر

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات، به دنبال سؤالی که از وی شده بود، نسبت به دریافت هرگونه وجه اضافی از سوی شرکت ایرانسل در هنگام ثبت نام هشدار داد.

دکتر "صمد مومن بالله" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات (سیتنا)، افزود: طی روزهای گذشته برخی از نمایندگی‌های فروش سیم کارت‌های اپراتور دوم اقدام به دریافت 100 هزار ریال علاوه بر وجه ثبت نام از مردم کردند که این کار خلاف است.

وی تاکید کرد: احدی حق ندارد حتی یک ریال اضافه‌تر از مبلغ ثبت نام که یک میلیون و 500 هزار ریال است، از مردم بابت فروش سیم کارت‌های اپراتور دوم دریافت کند.

  • ۸۵/۰۸/۰۶

نظرات  (۲)

سلام یکی از بزرگترین ایرادات ایرن سل اینکه سیم کارتهای که عرضه میکنه فاقد لیبل بروی شماره خط میباشد واین امر باعث شده که دلانی که تو دفاتر عرضه این سیم کارتها کار میکنند شماره های رند خط هارو یه اشنایان خودشون بدن یا به قیمت با لاتر به افراد بدهد و این بزرگترین عیب این شبکه است ایراد دیگه اینه که پس از دریافت سیم کارت یه نقشه بدت نشون میدن که تازه میفهمی چه کلاهی سرت رفته اونم پوشش ضعیف شبکه در تهرانه که همه جاش در دسترس نیستی
  • مهدی قاسمی
  • آخه چرا سر مردم رو با این تبلیغات الکتون ...کجای این کارتهای ایرانسل خوب هست وبه قول خودتون ماهواره ای هستش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">