ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هشدار ناتو به پوکمون‌بازها!

| سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

ناتو با انتشار هشداری از افرادی که "پوکمون گو" بازی می‌کنند خواست تا از محل انجام آزمایش‌های تسلیحاتی این ائتلاف فاصله بگیرند.
به گزارش ایسنا، پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با انتشار توئیتی خطاب به افرادی که پوکمون گو بازی می‌کنند هشدار داد، در صورتی که به صورت غیر مجاز وارد مرکز آموزش نظامی سینکو در رومانی شوند "ممکن است وضعیتشان به انفجار ختم شود."
در بیانیه ناتو در این باره آمده است: به همه بازیکنان پوکمون گو به منظور جلوگیری از وقوع شرایط ناخوشایند که ممکن است در پی تلاش آنها برای یافتن پوکمون ایجاد شود، اعلام می‌کنیم که امروز از ساعت ۹:۳۰ صبح آزمایش تسلیحاتی در مرکز آموزشی سینکو برگزار خواهد شد.
این توئیت به همراه تصویری از پیکاچو(از شخصیت‌های بازی پوکمون) که در کنار سربازان ایستاده منتشر شده است.
هر ساله همزمان با آغاز مانور نظامی “saber gvardiau” تسلیحات قدرتمند متعدد نظامی در مرکز سینکو آزمایش می‌شوند. این مانور با حضور ۲۷۰۰ نیروی زمینی از ۱۱ کشور از جمله آمریکا و کانادا برگزار می‌شود.
پوکمون گو از زمان انتشار آن در ماه گذشته با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود به یکی از محبوب‌ترین بازی های تلفن همراه تبدیل شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">