ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش امنیت سامانه‌های هوشمند همراه

| چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

نخستین همایش ملی امنیت سامانه های هوشمند همراه چهارم و پنجم خردادماه سال جاری در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هدف این همایش دو روزه تبادل نظر و ارائه آخرین یافته های علمی و پژوهشی توسط پژوهشگران، دانشگاهیان، صنعت، اپراتورها، سازمان ها و شرکت ها در زمینه امنیت سامانه های هوشمند همراه است. در این راستا بررسی چالش ها ،مشکلات و راهکارهای امنیتی این حوزه در ابعاد مختلف در این همایش مورد تاکید قرار گرفته است.

در همین حال تاکید بیشتر همایش امنیت سامانه های هوشمند همراه، بر امنیت عوامل موثر و کلیدی نظیر توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی،توزیع کنندگان برنامه‌های کاربردی و کاربران است.

شرکت و حضور در این همایش از طریق ارسال مقاله، به اشتراک گذاشتن آخرین نتایج پژوهش ها و فعالیت های پژوهشی، شرکت در کارگاهها و میزگرد و یا سخنرانی، با مراجعه به وب سایت همایش به آدرس http://mobilesec.itrc.ac.ir ممکن است.

  • ۹۵/۰۱/۱۸

همایش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">