ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش نقش IT در هنر برگزار می شود

| يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۵:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - شرکت مهندسی صنعتی آرشام کوشا "همایش نقش فناوری اطلاعات در هنر گلدوزی و خیاطی" را با همکاری انجمن صنفی آموزشگاه‌های خیاطی و گلدوزی استان تهران برگزار می‌نماید.
در طول سالیان گذشته و بطور سنتی، خیاطی و گلدوزی به مثابه یک هنر در دل خانواده‌ها و علی‌الخصوص زنان دارای منزلتی رفیع بوده است. امروزه با توجه به رشد و مشارکت فناوری اطلاعات در کلیه امور و امزجاج آن با اکثر فعالیت‌ها و صنایع، صنعت پوشاک نیز از این تحولات مصون نمانده و دستخوش تغییر شده است. استفاده از نرم‌افزارهای تولید شده برای ایجاد و اجرای طرح‌های مختلف توسط چرخ‌های خیاطی خانگی، گلدوزی، صنعتی و نیمه صنعتی، یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در این حوزه بوده است.
شرکت مهندسی صنعتی آرشام کوشا در طی هفت سالی که از آغاز فعالیت آن می‌گذرد، در طول حرکت خود در زمینه تولید نرم‌افزارهای صنایع نساجی، گلدوزی و پوشاک، همواره به دو مقوله اشتغال و صادرات توجه‌ ویژه‌ای را معطوف داشته است.‌ کسب عنوان صادر کننده نمونه در سال 1383 و کارآفرین نمونه کشور در سال 1384، حاصل این فرآیند می‌باشد. با توجه به تلفیق فناوری اطلاعات و صنعت پوشاک در تولیدات این شرکت، یکی از مواردی که می‌تواند منجر به شکوفایی خلاقیت فردی، کاهش معضل بیکاری،‌ فراگیری علم سایبر و در نهایت درآمدزائی با هزینه‌ای اندک در بستر خانواده گردد، استفاده از این فناوری‌هاخواهد بود.

به همین منظور و با هدف تشریح نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در هنر خیاطی و گلدوزی، شرکت مهندسی صنعتی آرشام‌کوشا با همکاری انجمن صنفی آموزشگاه‌های خیاطی و گلدوزی استان تهران همایشی را در تاریخ دوم خردادماه 1385 در برگزار می‌نماید.

محورهایی که در این همایش ارائه خواهد شد عبارتند از:

• فناوری اطلاعات، صنعت نساجی و گلدوزی، از آغاز تا امروز

• سیستم‌های گلدوزی هوشمند (صنعتی/خانگی)

• نرم‌افزارهای گلدوزی

• نرم‌افزارهای سه بعدی و صنعت پوشاک

• الگو و الگوسازی خیاطی در فضای سایبر

زمان برگزاری: 02/03/1385

محل برگزاری: مرکز همایش‌های اتاق بازرگانی ایران - خیابان طالقانی بعد از خیابان ایرانشهر- پلاک 254

جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیش ثبت نام لطفاً با شرکت مهندسی صنعتی آرشام کوشا(88504986) تماس حاصل فرمائید.

  • ۸۵/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">