ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه‌اولی‌ها از تردد بی‌نیاز شدند

| سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

شیوع ویروس کرونا شرایط زندگی بسیاری از مردم را تغییر داد. اما با وجود ارایه الکترونیکی و غیرحضوری بسیاری از خدمات، گاه ناچار به مراجعات حضوری هستیم.
برای مثال در این شرایط همچنان برخی ناچار هستند برای تعویض سیم‌کارت یا انتقال مالکیت، از محل کار یا منزل خود خارج شوند. چراکه تغییر و تحول‌هایی از این دست که طبق قانون، مسوولیت‌های حقوقی و حساسی برای ذینفعان به دنبال دارد، همچنان مستلزم مراجعات حضوری و احراز هویت در مراکز قانونی است.
به گزارش آی‌تی آنالیز در این میان بزرگترین اپراتور موبایل کشور با بیشترین مشترک، طبعا بالاترین حجم دریافت خدمات در حوزه مشترکان ارتباطات سیار را نیز به خود اختصاص داده که به همین جهت، ارایه برخی از این خدمات، به دلایلی که ذکر شد، نیازمند تردد حجم بالایی از مردم و خروج ایشان از منازل یا محل کارشان است.
به همین جهت همراه‌اول در راستای جایگاه ملی و مسوولیت اجتماعی خود، به منظور حفظ سلامت نه تنها مشترکانش، بلکه خانواده و سایر شهروندان، مدتی است که از سرویس «همراه‌یار» (خدمات در محل) رونمایی کرده است.
در این سرویس، مشتریان برای دریافت خدمات در محل می‌توانند با شماره‌گیری 9990 و انتخاب گزینه خدمات در محل؛ نوع خدمات و محل مورد درخواست خود را اعلام و در کمتر از 3 ساعت با مراجعه همراه یار از خدمات مورد نظر بهره‌مند شوند.
در حال حاضر در سرویس خدمات در محل، تلاش شده تا طیف گسترده‌ای از خدمات اصلی تحت پوشش قرار گیرند که برخی از این خدمات به شرح است:
-    انتقال مالکیت (تغییرنام) شماره تلفن همراه
-    فعالسازی سیم کارت
-    قطع مفقودی سیم کارت
-    تعویض سیم کارت
-    ترابرد به همراه اول
-    نصب و آموزش نرم‌افزار و اپلیکیشن مانند همراه من و ...
-    دریافت کد محرمانه سیم کارت (pin ، puk)
کاهش تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر و حفظ سلامتی در شرایط کنونی، صرفه جویی در وقت و جلوگیری از اتلاف زمان در مسیر تردد و زمان انتظار درکانال‌های حضوری، کاهش هزینه های تردد، اطمینان و افزایش رضایت‌مندی مشتریان و در نهایت افزایش سرعت ارایه خدمات درخواستی، از جمله مزایا و اهداف سرویس همراه‌یار است.
در حال حاضر کلان‌شهرهای کشور نظیر تهران، اصفهان، مشهد، فارس و استان‌های بزرگ همچون گیلان، مازنداران، سیستان و بلوچستان، کرمان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و ... تحت پوشش این خدمت قرار داشته و سایر شهرها نیز به زودی در مدار خدمات‌رسانی همراه‌یار قرار خواهند گرفت.

  • ۹۹/۰۸/۲۰

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">