ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه اول در ایلام آنتن نمی دهد

| سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۸۶، ۰۵:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

شماری از مشترکان و شهروندان ایلامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از وجود اختلال و قطع شبکه ارتباطی تلفن همراه در این استان انتقاد کردند.

یکی از این افراد گفت: آنتن‌دهی تلفن همراه از نخستین ساعتهای دیروز تا کنون (سه‌شنبه) با مشکل مواجه شده و مردم را کلافه کرده است.

"رضا عابد" افزود: اکنون در استان ایلام نمی‌توان از طریق خطوط ثابت با خطوط همراه ارتباط برقرار کرد و تنها ارتباط تلفنی از تلفنهای همراه به همراه و به سختی میسر است.

وی با بیان اینکه با وجود ترافیک فراوان شبکه تلفن همراه در ایلام اختلال در سرویس دهی تلفن همراه هراز گاهی سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود، اضافه کرد: اختلال دو روزه خطوط ارتباطی در استان ایلام نارضایتی بسیاری را در پی داشته است.

وی افزود: با توجه به نیاز جدی مردم برای استفاده از تلفن همراه، اشکال در شبکه مخابراتی باید هر چه سریعتر رفع شود.

شهروند دیگری نیز با انتقاد از اختلال شبکه تلفن همراه در استان ایلام از شرکت مخابرات خواست در این خصوص به اطلاع‌رسانی بپردازد.

"حمید منصوری" افزود: به علت عدم اطلاع‌رسانی شرکت مخابرات برخی از مشترکان در روز گذشته اشکال را ناشی از دستگاههای تلفن همراه خود دانسته و نسبت به تعویض و یا تعمیر آن اقدام کردند.

مدیر روابط عمومی‌شرکت مخابرات‌استان‌ایلام در خصوص این اختلال به خبرنگار ایرنا گفت: این اشکال ناشی از اجرای طرح توسعه و کابل برگردان مراکز تهران و همدان است.

"علی پورنادر" با تایید وجود اختلال در شبکه تلفن همراه استان گفت: به علت اینکه شبکه مخابرات ایلام زیر پوشش مرکز سوییج همدان و تهران قرار دارد، اکنون با اجرای طرح توسعه و کابل برگردان این مراکز اختلالاتی در شبکه به وجود آمده است.

وی‌افزود: با توجه به اینکه امواج سیستم تلفن همراه این استان از طریق استان همدان تامین می‌شود، بروز اختلال در شبکه خارج از محدوده ایلام بوده و قرار است تا پایان امروز رفع شود.

استان ایلام دارای بیش از ‪ ۶۰‬هزار مشترک تلفن همراه است.

  • ۸۶/۰۶/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">