ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مرکز جرائم سایبری پنتاگون و فرماندهی سایبری ایالات‌متحده در حال توسعه همکاری بین سازمانی هستند.
به گزارش سایبربان؛ اداره پشتیبانی عملیات (OED)، مرکز جرائم سایبری وزارت دفاع آمریکا (DC3) و فرماندهی سایبری ایالات‌متحده (USCC) در یک همکاری مشترک بین سازمانی برای تقویت اراده جهت حمایت از مسائل امنیت ملی با اطلاعات مربوط به تهدیدات سایبری، به مشارکت پرداختند.

مرکز جرائم سایبری وزارت دفاع آمریکا در حال آماده‌سازی برنامه‌های چرخشی برای کارکنان نظامی نیروی عملیات ملی سایبری (CNMF) که با تحلیلگران سایبری مرکز جرائم سایبری وزارت دفاع آمریکا ادغام شده‌اند، می‌باشد و تخصص آن‌ها را در رابطه با اطلاعات مربوط به تهدیدات سایبری و تجزیه‌وتحلیل بدافزارها گسترش می‌دهد و درعین‌حال اطلاعات مهمی را نیز به ذینفعان فرماندهی سایبری ایالات‌متحده، مرکز جرائم سایبری وزارت دفاع آمریکا و جامعه اطلاعاتی ارائه می‌دهد.

دیانا کینکر (Diana Kinker)، مدیر اداره پشتیبانی عملیات، گفت: مدیران نیروی عملیات ملی سایبری و مرکز جرائم سایبری وزارت دفاع آمریکا متوجه شده‌اند که این تلاش قطعاً منجر به افزایش همکاری و هماهنگی آن‌ها در مأموریت مشترک مبارزه با کمپین‌های مخرب سایبری خواهد شد. همچنین می‌توان به این ابتکار به‌عنوان فرصتی برای ادغام نیروی عملیات ملی سایبری و فرماندهی سایبری ایالات‌متحده با خدمات و قابلیت‌های مرکز جرائم سایبری وزارت دفاع آمریکا و اداره پشتیبانی عملیات نگاه کرد.

در ماه ژوئن، مرکز جرائم سایبری وزارت دفاع آمریکا میزبان اولین کارگاه مهندسی معکوس بدافزارها بود. تحلیلگران مرکز جرائم سایبری وزارت دفاع آمریکا، فرماندهی سایبری ایالات‌متحده و همتایان خارجی آن‌ها، همگی در این رویداد شرکت کردند. این رویداد مکانی عالی برای تحلیلگران بود تا روی نمونه‌های پیچیده بدافزاری کار کنند و بهترین شیوه‌ها و اطلاعات را برای مبارزه با تجارت عاملین مخرب سایبری به اشتراک بگذارند.

پگی رایت (Peggy Wright)، رئیس اداره پشتیبانی عملیات، گفت: این اقدامات مداوم، روزنه‌ای را برای مرکز جرائم سایبری وزارت دفاع آمریکا باز می‌کند تا دانش سایبری را به اشتراک گذاشته و تخصص خود در زمینه اطلاعات مربوط به تهدیدات سایبری را در پیشبرد گزارش دهی رویدادهای سایبری، تحقیقات سایبری و تجزیه‌وتحلیل بدافزارها، گسترش دهد.

جاشوا بلک (Joshua Black)، معاون مرکز جرائم سایبری وزارت دفاع آمریکا گفت: همکاری بین این مرکز و فرماندهی سایبری ایالات‌متحده به‌وضوح اهمیت عملکرد بین سازمانی و هم‌افزایی ناشی از آن را نشان می‌دهد. آژانس‌های زیادی برای حفاظت از شبکه‌ها و سامانه‌های اطلاعاتی وزارت دفاع کار می‌کنند و در این زمینه دستورات زیادی نیز صادر شده است و درنتیجه، ابزار محافظت از وزارت دفاع در برابر عوامل تهدید سایبری در صورت تعامل همفکران، افزایش خواهد یافت.

  • ۰۱/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">