ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هندی‌ها ۱۵۸ میلیون موبایل خریدند

| يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

تحقیقات نشان می دهد هند با وارد کردن ۱۵۸ میلیون گوشی همراه در ۲۰۱۹ جای آمریکا را در رتبه دوم بازار گوشی هوشمند در جهان گرفته است.

به گزارش تسنیم به نقل از انگجت، سال گذشته چین جای آمریکا را به عنوان بزرگترین بازار گوشی هوشمند در جهان گرفت ولی حالا آمریکا رتبه دوم را هم از دست می دهد. تحقیقات نشان می دهد  هند با وارد کردن 158 میلیون گوشی همراه در 2019 جای آمریکا را در رتبه دوم گرفته است. 72 درصد گوشی هایی که وارد هند شده از برندهایی مانند شیائومی، ویوو،ریلمی و اوپو هستند.

 این بدین معنا نیست که برندهای غیرچینی ضعیف عمل کرده اند بلکه نتایج مختلطی به دست آمده است. اپل به خاطر کاهش قیمت آیفون XR و رونمایی از آیفون 11، در پایان 2019 رشد سریعی داشت. ولی سامسونگ در همین دوره نتایج یکنواختی به دست آورد و در نهایت در 2019، 5 درصد کاهش فروش داشت.

 تعجب آور نیست که هند با توجه به جمعیتش و بازار رو به رشدی که دارد، از آمریکا پیشی بگیرد. هر روز افراد بیشتری در هند توانایی خرید گوشی‌های هوشمند را به دست می آورند. ولی این شرایط تأثیر قابل توجهی بر نحوه فروش گوشی توسط سازندگان آن می گذارد. آنها احتمالاً در طراحی گوشی های خود مردم هند را مد نظر قرار می‌دهند.

  • ۹۸/۱۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">