ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رایگانی نسبت به گرانفروشی و افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه‌های اینترنت دو اپراتور تلفن همراه واکنش نشان داد.

یاسر رایگانی سخنگوی تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به ارسال تخلفات دو اپراتور تلفن همراه درخصوص گرانفروشی و افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه اینترنت به این سازمان اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی بار‌ها در این خصوص به سازمان تنظیم مقررات اعلام کرده که تخلفات این دو اپراتور را اعلام کند، اما تاکنون موردی به دست ما نرسیده است.

رایگانی با بیان اینکه تخلفات این دو اپراتور تلفن همراه در خصوص گرانفروشی و افزایش تعرفه اینترنت کاملا محرز است، گفت: حال اگر گرانفروشی این دو اپراتور محرز است، چرا تاکنون گزارش این تخلف برای جلوگیری از تکرار مجدد به سازمان تعزیرات ارسال نشده است که این موضوع را باید سازمان تنظیم مقررات پیگیری کند و پاسخگو باشد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: اگر سازمان تنظیم مقررات می‌گوید که تخلفات را به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کرده است شماره نامه ارسال شده را اعلام کند.

وی گفت: به احتمال زیاد تخلفات این دو اپراتور تلفن همراه را به سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده ارسال کرده‌اند، به همین دلیل تاکنون به دست ما نرسیده است.

رایگانی گفت: بر اساس گزارش‌ها تخلفات به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شده که امیدواریم روند این گونه برخورد‌ها و ارسال گزارشات ادامه دار باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">