ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری تلفن ثابت امسال به روز می‌شود

| دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۸۵، ۰۵:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: واگذاری تلفن ثابت در سراسر کشور تا پایان سال ‪ ،۸۵‬به روز می‌شود ومتقاضیان به فاصله یک یا دو هفته خط خود را دریافت می‌کنند.
"وفا غفاریان" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه‌ارتباطات ایرنا افزود: در اوایل سال ‪ ،۸۴‬واگذاری در پنج استان به روز بود که طی سال ‪،۸۴‬ به ‪ ۱۲‬استان رسید.
وی،ادامه داد: واگذاری تلفن ثابت تا خردادماه امسال به ‪ ۱۴‬یا ‪ ۱۵‬استان می‌رسد و بنا داریم تا پایان امسال در ‪ ۱۵‬استان باقیمانده واگذاری را به روز کنیم .
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ،گفت : این امر مستلزم گسترش هم شبکه دسترسی و هم شبکه سوییچ در سراسر کشور است.
به گفته وی به‌روز شدن واگذاری تلفن ثابت، یکی از اهدافی است که اگر محقق شود، مردم طعم مخابرات معمولی را خواهند چشید.
غفاریان‌درباره زمان احتمالی به روزشدن واگذاری تلفن همراه، گفت: آنچه قانون برای ما در پایان برنامه چهارم پیش‌بینی کرده،رسیدن به ضریب نفوذ ‪۳۵‬ درصد است که ما را به ‪ ۲۴/۵‬میلیون مشترک در سطح کشور می‌رساند و من شخصا بعید می‌دانم که با این برنامه ما به سطح واگذاری به روز موبایل برسیم.
وی افزود: با این حال اگر اپراتور دوم عملیاتی شود، تالیا توسعه بیابد و اپراتور سوم هم آغاز به کار کند، امیدواریم درپایان برنامه چهارم توسعه، یعنی سال ‪ ،۸۸‬به واگذاری به روز تلفن همراه هم برسیم ، اما جزو برنامه‌های مصوب ما نیست هر چند آن را دنبال می‌کنیم.

  • ۸۵/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">