ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری تکفا 2 به مرکز تحقیقات

| يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

ایتنا - حمید رضا ربیعی از سوی دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی به عنوان نماینده کارفرما در پروژه تکفا2 منصوب و جایگزین نصرالله جهانگرد شد.

در پی تحولات اخیر در شورای عالی اطلاع‌رسانی و مدیریت حوزه فناوری اطلاعات ایران، مدیریت پروژه تکفا2 نیز تغییر کرد.

این پروژه از سوی نصرالله جهانگرد دبیر قبلی این شورا برای مطالعه در زمینه چگونگی ادامه برنامه‌ریزی شده توسعه فناوری اطلاعات با بهره‌گیری از تجربیات کارشناسان و متخصصان و به ویژه مشاورین خارجی تعریف و تحت نظر خود او آغاز شده بود. مجری این پروژه شرکت «پرورش داده‌ها» بوده و با وجود انتقاداتی در زمینه تاخیر در انجام آن، بنا به اعلام رسمی تا پایان تابستان جاری پایان خواهد یافت.
گفتنی است که همزمان با تغییر دبیر شورای عالی اطلاع‌یسانی، حمید شهریاری دبیر جدید این شورا با ادامه تکفا2 با شکل و مدیریت پیشین موافقت نموده بود، اما چندی بعد سخنانی مبنی بر احتمال تحول در این پروژه در رسانه‌ها مطرح شد.

یک منبع آگاه به ایتنا گفت این تغییر بیشتر در جهت همسویی برنامه‌های مهم این حوزه با مدیریت جدید حاکم بر حوزه انجام شده است.
ربیعی رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف است که اخیرا به عنوان معاون توسعه ارتباطات علمی مرکز تحقیقات و مخارات ایران منصوب شده است.

  • ۸۵/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">