ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری شرکت مخابرات در شهریور

| سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۳۵ ب.ظ | ۱ نظر

اسماعیل غلامی از اتمام تدوین اساسنامه شرکت مخابرات در راستای واگذاری سهام طی هفته آینده خبرداد و گفت: این اساسنامه پس از تصویب در هیئت وزیران بدون نیاز به تصویب در صحن علنی به سه کمیسیون تخصصی مجلس ارسال می‌شود.

معاون امور آماده سازی سهام و شرکت های دولتی سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که شرکت مخابرات در حال تدوین مراحل نهایی اساسنامه خود برای واگذاری سهام است، تصریح کرد: هفته آینده تدوین اساسنامه شرکت مخابرات به اتمام می رسد و اساسنامه برای تصویب به مجمع عمومی آن ارسال خواهد شد.

اسماعیل غلامی با تاکید بر این که اساسنامه شرکت مخابرات پس از تصویب در مجمع به هیئت وزیران ارسال خواهد شد، تصریح کرد: مقرر شده که این اساسنامه پس از تصویب در هیئت وزیران بدون نیاز به تصویب در صحن علنی مجلس به سه کمیسیون مجلس از جمله کمیسیون اقتصادی و اجتماعی ارسال شود.

وی با بیان این که این شرکت اصلاح ساختار درونی خود را نیز انجام داده است، افزود: تا پایان ماه جاری ودایع و سپرده های این شرکت نیز تعیین تکلیف خواهد شد.

به گفته عضو هیئت عامل سازمان خصوصی سازی شرکت مخابرات جزو وزارت خانه هایی است که پیش از همه شرکت های مشمول واگذاری، برای واگذاری سهام آماده خواهد شد و به عبارت دیگر سهام این شرکت تا شهریور ماه به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

  • ۸۶/۰۳/۰۸

نظرات  (۱)

  • محمد امامی
  • سلام و خدا قوت پذیرای دیدگاههای ارزنده ی شما در وبلاگهای مخابرات و خصوصی سازی ؛ بهار نو ؛ و اکرام هستم: www.bahareno.blogfa.com www.tciran.blogfa.com www.ekram.blogfa.com موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">