ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری کلیه سیم‌کارت‌های دولتی تا بهمن

| دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۸۵، ۰۳:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار گفت: واگذاری هشت اولویت سیم‌کارت‌های تلفن همراه از 20 آبان ماه جاری آغاز و طی آن یک میلیون و 10 هزار سیم‌کارت توزیع می‌شود.

وحید صدوقی در گفت‌وگو با (ایسنا)، ‌اظهار کرد: در این سری اولویت‌های 29 تا 36 واگذار می‌شوند که سیم‌کارت‌های دو اولویت در روز شنبه - 20 آبان‌ماه - سه اولویت در روز دوشنبه - 22 آبان - و سه اولویت باقی مانده نیز در روز چهارشنبه -24 آبان‌ماه - جاری توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: در این سری از واگذاری‌ها 70 شهر خارج از نوبت سیم‌کارت‌های خود را دریافت می‌کنند که بر این اساس سیم‌کارت‌های 10 استان به صورت کامل واگذار خواهد شد و تنها 215 شهر دیگر باقی می‌ماند تا تمام ثبت‌نام کنندگان، سیم‌کارت‌های خود را دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار با بیان این که استان‌های اردبیل، خراسان جنوبی، شمالی، سمنان، کهکلویه و بویراحمد، مازندران و هرمزگان سیم‌کارت‌های خود را دریافت خواهند کرد، گفت: در ماه گذشته همدان و لرستان سیم‌کارت‌های خود را به صورت کامل دریافت کرده‌اند و با این واگذاری چهار میلیون سیم‌کارت توزیع شده و تنها کمتر از سه میلیون سیم‌کارت دیگر از تعهدات ما باقی مانده که امیدواریم آن‌ها را طی سه ماه آینده واگذار کنیم.

صدوقی درباره‌ی وضعیت GC‌ها نیز گفت: آن‌ها باید برنامه‌ی دو ماهه‌ای را به ما ارایه دهند و قرارداد مناطقی که کارهای عمرانی در آن جا انجام نشده است فسخ خواهد شد و با برگزاری مناقصاتی به سایر پیمانکاران واگذار می‌شود.

وی درخصوص راه‌اندازی نسل 5/2 تلفن همراه در شبکه‌ی اپراتور اول گفت:‌ مناقصات بخش BSS و NSS در حال برگزاری است و برنامه‌ی ما این است که در سال آینده بتوانیم سرویس‌های نسل 5/2 تلفن همراه را ارایه دهیم.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در پایان خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ی ثبت‌نام در بهمن‌ماه امسال سیم‌کارت‌های اعتباری خواهد بود و قرار شده که کمیسیون تنظیم مقررات در رابطه با تعرفه و مبلغ این سیم‌کارت‌ها تا پایان ماه جاری تصمیم گیری کند.

به گفته‌ی وی تاکنون کار واگذاری دو میلیون و 950 هزار سیم‌کارت به اتمام رسیده و با واگذاری آبان‌ماه چهار میلیون سیم‌کارت واگذار خواهد شد که در مجموع مشترکان تلفن همراه تا پایان آبان ماه در کشور به 5/12 میلیون نفر خواهند رسید.

گفتنی است تا پایان سال جاری آمار مشترکان تلفن همراه به 5/15 میلیون نفر خواهد رسید که پنج میلیون آن در تهران هستند؛ همچنین ضریب نفوذ در تهران به 41 درصد می‌رسد و در کل کشور نیز پیش‌بینی شده که به رقم 4/22 درصد برسیم.

  • ۸۵/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">