ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وجه ایرانسل پس داده نمی شود

| شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۸۵، ۰۸:۰۸ ب.ظ | ۱ نظر

افرادی که برای سیم کارت 150 هزار تومانی ثبت نام کرده‌اند، چنانچه قصد انصراف از دریافت این نوع سیم کارت را داشته باشند نمی‌توانند وجه 150 هزار تومان ثبت نامی خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس شیوه کار شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به نحوی است که منصرف‌شدگان دریافت سیم کارت این شرکت نمی‌توانند وجه 150 هزار تومانی ثبت نام خود را دریافت کنند.

در روش کار ایرانسل بر خلاف شرکت ارتباطات سیار که متقاضی در صورت انصراف با کسر مالیات می‌تواند بخش عمده وجه ثبت نامی خود را دریافت کنند، انصراف‌دهندگان هیچ مبلغی به دستشان نخواهد رسید.

بنابراین تنها سیم کارتهای دولتی است که متقاضیان متضرر نمی‌شوند.

این گزارش حاکی است که پس از گذشت حدود دو هفته از زمان واگذاری سیم کارتهای 150 هزار تومانی در سه شهر تهران، تبریز و مشهد از تعداد 350 هزار سیم کارتی که قرار بود توزیع شود تنها حدود 160 هزار سیم کارت به فروش رفته است.

برخی از کارشناسان عدم پوشش کامل شهر تهران، آگاه نبودن اکثر مردم با خصوصیات و روش محاسبه دقیق نرخ مکالمه با این سیم کارت و نیز تعیین سقف اعتبار 20 هزار تومانی برای استفاده از سیم کارت ایرانسل را از جمله دلایل عدم استقبال مردم از این سیم کارت می‌دانند.

  • ۸۵/۰۸/۱۳

نظرات  (۱)

چرا از قیمت کمتر و کیفیت بهتر ودسترسی سریع و آسان ایرانسل حرفی نمی زنید .من هم خط ایرانسل دارم و هم خط مخابرات.والا ایرانسل بهتره.یک سال پیش دو تا خط ثبت نام کردم و حالا به همون قیمت ثبت نامی هم کسی خطهارو نمی خره.این ضرر نیست؟؟؟؟؟!!!11

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">