ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ودایع ثبت‌نام موبایل سهام می‌شود

| دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۸۵، ۰۲:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: موضوع تبدیل شدن ودایعی که به منظور ثبت‌نام سیم‌کارت تلفن همراه از مردم گرفته می‌شود به سهامی‌ برای آن‌ها، در حال بررسی است.

محمود خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این که از اواسط بهمن‌ماه مردم برای اولین بار می‌توانند برای ثبت‌نام سیم‌کارت تلفن همراه ودیعه‌ای نزد شرکت مخابرات قرار دهند، درباره‌ی این که تکلیف مردم در رابطه با این ودیعه در زمان خصوصی‌سازی چه خواهد بود، گفت: این موضوع در دستور کار کمیته‌ی اصل 44 قرار دارد که به احتمال زیاد و بر اساس توافقات به سهام برای مردم تبدیل می‌شود.

خسروی یاد آور شد: بحث وارد شدن ودایع مردم که در واقع طلب مردم از اپراتور اول محسوب می‌شود از زمانی آغاز می‌شود که اپراتور اول تلفن همراه برابر اصل 44 قانون اساسی خصوصی شده باشد و زمانی که خصوصی می‌شود به بازار بورس وارد خواهد شد و در زمان ورود این اپراتور به بازار بورس ودایع مردم نیز به سهام برای آن‌ها تبدیل می‌شود.

وی درباره‌ی میزان این ودیعه گفت: میزان دقیق ودایع مشخص نیست که این موضوع در دستور کار کمیسیون که در هفته‌ی آینده برگزار می‌شود، قرار دارد که به احتمال زیاد از 288 هزار تومان پول ثبت‌نام سیم‌کارت تلفن همراه،180 هزار تومان ودیعه،50 هزار تومان هزینه‌ی کمک به توسعه روستایی، 10 هزار تومان هزینه‌ی نصب و مابقی نیز برای مالیات خواهد بود.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین درباره‌ی واگذاری سیم‌کارت‌های prepaid اپراتور دوم تلفن همراه گفت:‌ با توجه به صحبت‌ها و مذاکراتی که امروز با ایرانسل داشتیم این سرویس آماده‌ی راه‌اندازی است و مراحل آزمایش خود را سپری می‌کند و طبق زمان تعین شده قرار است از 10 یا 12 بهمن‌ماه واگذاری آن‌ها انجام شود.

  • ۸۵/۱۱/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">