ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نماینده مردم تفرش، آشتیان وفراهان درمجلس گفت: وزارت ارتباطات وعده های خود برای رفع مشکلات مربوط به تلفن واینترنت در روستاها را عملی کند، چراکه مکاتبات بسیار در این زمینه انجام شده است.

محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات ارتباطی حوزه تلفن و اینترنت در مناطق روستایی از جمله در شهرستان های تفرش و فراهان گفت: از نزدیک با تعدادی از مردم این مناطق دیدار داشتم، یکی از خواسته های به حق این مردم مربوط به استقرار آنتن تلفن همراه، تلفن روستایی و بهره مندی از اینترنت بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بعد از روی کار آمدن محمدجواد جهرمی در وزارت ارتباطات نیز دیدارها و مکاتبات فراوانی داشتیم و حتی از وی در خواست کردیم به منطقه تفرش و فراهان سفری داشته باشد و از نزدیک مشکلات این حوزه را بررسی کند، وی در شش ماهه اول آغاز به کار این قول را داد که مشکلات مذکور را بررسی و رفع کند، اما امروز علیرغم گذشت بیش از ۱۰ ماه، هیچ اقدام موثری در این زمینه انجام نشده است.

حسینی گفت: رفع مشکلات مربوط به تلفن ثابت، مشکلات اینترنت و تلفن همراه در جاده های صعب العبور و رفع مشکل سیستم تلفن های ثابت روستایی از خواسته های مهم مردم این منطقه است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گویا وزرا به حاشیه رفته اند و از انجام کارهایی که قول می دهند سر باز می زنند، توقع ما از مدیران جوان بیش از این است و امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات رفع گردد تا زمینه رضایتمندی مردم حاصل شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">