ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم گفت: تقریباً تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری کلاسهای آنلاین فراهم شده و وزارت علوم تلاش می‌کند با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، روند رایگان شدن اینترنت برای دانشجویان و استادان را تسریع کند.
عبداللهی نژاد در گفت‌گو با برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو با اشاره به آغاز کلاس‌های درس دانشگاهی از ۱۵ شهریور ماه، گفت: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده و با توجه به شرایط موجود، بر تداوم آموزش‌های الکترونیک تأکید شده و جلساتی نیز در این زمینه برگزار شده و در حال حاضر کارگاه‌های آموزش‌های الکترونیک در حال برگزاری است.

وی افزود: در خصوص ارتقاء سطح تجربیات میان دانشگاه‌ها تصمیمات خوبی اتخاذ شده است و دانشگاه‌ها خیلی روان‌تر وارد این عرصه شدند و انتقادها از روند برگزاری کاهش پیدا کرده است. تقریباً تمام زیرساخت‌ها برای برگزای کلاس‌های آنلاین فراهم شده است و وزارت علوم تلاش می‌کند با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، روند رایگان شدن اینترنت برای دانشجویان و استادان را تسریع کند.

در همین رابطه آذری جهرمی، وزیر ارتباطات درباره بسته های اینترنتی معلمان و دانشجویان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سایت ictgifts.ir برای ثبت نام معلمان عزیز بازمانده از دریافت بسته های آموزش مجازی تا ۵ روز در دسترس است.
در هفته اول مهر جزییات نحوه ثبت نام و دریافت اینترنت دانشجویان عزیز اعلام و خدمت ایشان تقدیم خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">