ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر نیرو گفت: با توجه به مطرح شدن این موضوع در جلسه هیئت دولت و درخواست رئیس جمهور پیرامون تکمیل اطلاعات این سامانه، وزارت نیرو نسبت به ارائه اطلاعات و راه‌اندازی این سامانه اقدام خواهد کرد.

به گزارش فارس، رضا اردکانیان صبح امروز دوشنبه در نشست خبری با رسانه‌ها به مناسبت هفته دولت، ضمن اشاره به دست آوردهای پویش هر هفته الف_ب_ایران گفت: ما با راه‌اندازی این پویش در سال گذشته، 227 پروژه بزرگ آب و برق و فاضلاب را با سرمایه‌گذاری 33هزار میلیارد تومان در 31 استان کشور به ثمر رساندیم و تا پایان امسال هم 250 پروژه را با سرمایه‌گذاری 50هزار میلیارد تومان به ثمر خواهیم رساند.

این مقام مسئول همچنین درباره رویکرد و اقدامات وزارتخانه برای استفاده از نیروی کار جوان گفت: اقدام نخست ما استمرار گردش خون تازه و نو شدن ایده‌ها و تحرک و انگیزه‌ها در منابع انسانی و دوم هم تغییر روش انتخاب و انتصاب مدیران از حالت سنتی و انتخاب از حلقه اطراف خودمان به فراخوان عمومی است، به این معنا که انتخاب مدیران ارشد و میانی صنعت آب و برق از طریق فراخوان عمومی در روزنامه‌ها و مصاحبه انجام می‌شود تا افراد واجد صلاحیت و شایستگی وارد این عرصه شوند.

وزیر نیرو در پاسخ به سوال خبرنگار  فارس درباره ارائه اطلاعات از سوی وزارت نیرو به سامانه ملی املاک و اسکان گفت: با توجه به مطرح شدن این موضوع در جلسه هیئت دولت و درخواست رئیس جمهور پیرامون تکمیل اطلاعات این سامانه، وزارت نیرو نسبت به ارائه اطلاعات و راه‌اندازی این سامانه اقدام خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">