ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات گفت: وعده رئیس جمهوری درباره دولت هوشمند، هشت ماه زودتر از مهلت مشخص شده در بودجه 1401 رنگ اجرایی به خود گرفت و هموطنان می‌توانند از طریق آدرس my.gov.ir از خدمات دستگاه‌های متصل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده کنند.

به گزارش فارس ، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارائه گزارشی از میزان تحقق دولت هوشمند، از ایجاد «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» به نشانی my.gov.ir خبر داد.

وی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: وعده ریاست جمهور در خصوص «دولت هوشمند»، در کمتر از یکسال از آغاز دولت سیزدهم و هشت ماه زودتر از مهلت مشخص شده در قانون بودجه 1401 (دی ماه)، با مجاهدت همکارانم در سازمان فناوری اطلاعات و با همکاری معاونت امور استخدامی و اداری و دستگاه های دارای پنجره واحد خدمات، رنگ و بوی اجرایی به خود گرفت.

وی گفت: هموطنان عزیزم می توانند با مراجعه به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» به آدرس my.gov.ir با مراجعه بخش «سامانه های ملی» از خدمات دستگاه هایی که تاکنون به پنجره ملی متصل شده اند استفاده کنند.

به گفته وی، تاکنون حدود 5 درصد از دستگاههای اجرایی اصلی و تعدادی از دستگاههای فرعی خدمات خود را از این طریق ارائه کرده اند که امیدوارم در موعد قانونی مشخص شده برای دستگاه ها، که شهریور ماه سال جاری است، شاهد خدمت رسانی حداکثری همه دستگاه ها به مردم عزیزمان از طریق «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">