ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امسال ده ها خدمت توسط شرکت های دانش بنیان و خلاق به زائران اربعین حسینی ارائه شده است که مهم ترین آنها خدمت های تماس صوتی، اعلام وضعیت و اشتراک سفر است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با فارس، اظهارداشت: امسال ده ها خدمت توسط شرکت های دانش بنیان و خلاق به زائران اربعین حسینی ارائه شده است که مهم ترین آنها خدمت های تماس صوتی، اعلام وضعیت و اشتراک سفر است.

وی ادامه داد: همچنین طرحی هم برای به اشتراک گذاری پارکنیگ های شخصی افراد در شهرهای مرزی برای پارک خودروهای زائران ارائه شده بود که این طرح برای امسال نهایی نشد.

زارع پور توضیح داد:‌برخی از سرویس هایی که برای اربعین امسال ارائه شده اند، ایده خود شرکت بوده است و برخی را هم ما گفتیم که ارائه دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: این سرویس ها به طور کامل توسط بخش خصوصی ارائه شدند و نقش دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی این سرویس ها بود؛ اما در سال های آینده از این شرکت ها حمایت می کنیم که سرویس های بیشتری را ارائه کنند.

زارع پور خاطر نشان کرد: در مجموع از شرکت هایی که خدمات جدیدی را برای ایام اربعین ارائه دهند حتما حمایت می کنیم.

  • ۰۱/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">