ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کانال جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی حمله به مجتبی توانگر نوشت: خود این پرسش را مطرح کرد که چرا، چگونه و با کدام سازوکار، یک اصلاح‌طلب، سر از فهرست انتخاباتی جبهۀ انقلاب در می‌آورد؟
به گزارش خبرآنلاین در این بیانیه آمده است: مجتبی توانگر، از اعضای تیم قالیباف در مجلس، چندی پیش در قامت وکیل مدافع اینستاگرام، به جای آن‌که پیگیر حل مشکلات مردم و اولویت‌های کشور باشد، نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته و با طرح مطالب خلاف واقع، رفع‌فیلتر اینستاگرامِ اسراییلی را درخواست کرده بود.

دفتر رییس جمهور نیز با زیرکی، نامۀ مزبور را به کارگروه اقتصاد دیجیتال که با مدیریت وزیر ارتباطات تشکیل می‌شود، ارجاع داده که به نظر می‌رسد با توجه به روحیۀ وزیر و فضای حاکم، کارگروه مزبور وقعی به پریشان‌نویسی‌های توانگر نمی‌نهد.

توانگر از ابتدای مجلس یازدهم در قامت یک اصلاح‌طلبِ تمام عیار که فهمی از منافع ملی و مصالح کشور ندارد، ظاهر شده و همیشه حرف‌ها و مواضع او تیتر یک روزنامه‌های شاخص اصلاح‌طلب و رسانه‌های بیگانه است.

ضمن این‌که سینه‌چاکی او در حمایت از سکوهای آمریکایی-صهیونیستی هم، نمونۀ بارز این نافهمی است.

اما سؤال مهم:

چرا، چگونه و با کدام سازوکار، یک اصلاح‌طلب، سر از فهرست انتخاباتی جبهۀ انقلاب در می‌آورد؟

این سازوکار نفوذپذیر باید تغییر کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">