ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه باید حداقل خدمات و سرویس ها به گردشگرهای خارجی داده شود، گفت: نمی‌توانیم به گردشگری خارجی بگوییم از بله و ایتا استفاده کن؛ او می خواهد از تهران با پاریس در ارتباط باشد.

به گزارش ایرنا، عزت الله ضرغامی پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: وزیر ارتباطات به خاطر سیم کارت‌هایی که به گردشگران خارجی داده می‌شود، خیلی مورد حمله قرار گرفت. باید این را بگویم که این پیشنهاد ما بود و پیگیر آن هم هستیم و باید از من انتقاد شود.

وی افزود: باید حداقل خدمات و سرویس‌ها به گردشگرهای خارجی داده شود. نمی‌توانیم به گردشگری خارجی بگوییم از بله و ایتا استفاده کن؛ او می خواهد از تهران با پاریس در ارتباط باشد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عنوان کرد: یکی از مهمترین نیازهای گردشگران خارجی که به کشور می‌آیند اینترنت و سکوهای خارجی است که مثل نان شب و هوا برای آنها لازم است.

ضرغامی ارتباط گردشگران با خانواده‌هایشان را در دوران سفر ضروری دانست و عنوان کرد: از وزیر ارتباطات خواستم که برای گردشگران خارجی امکانی فراهم کنند که آنها بتوانند با استفاده از سیم کارت‌های ویژه و استفاده از سکوهای بین‌المللی نیازشان را مرتفع کنند. به امید اینکه تولیدات داخلی و سکوهای داخلی ما چنین جایگاهی پیدا کند و در سطح جهانی فعال شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: فعالان حوزه گردشگری آژانس‌ها و تورگردانان ما که با دنیا کار می‌کنند، ابزارشان همین سکوهای بین‌المللی است زیرا به دلیل شرایط تحریم و مشکل در انتقال پول، امکاناتی چون رزرو هتل پاسخگو نیست.

ضرغامی افزود: تقاضای من از وزارت ارتباطات این است که فقط به گردشگران خارجی بسنده نکنند و همانند رسانه‌ها که سیم کارت ویژه دارند برای فعالان حوزه گردشگری آژانس‌ها و تورگردانان ما این امکان برای تقویت حوزه گردشگری و رشد اقتصادی کشور فراهم باشد.

وی به اقدام دولت در حذف عوارض و مالیات دریافتی از صادرکنندگان صنایع دستی، اشاره کرد و افزود:‌ این اقدام مهمی است که به صادرات صنایع دستی و رونق در این حوزه کمک می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">