ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: تلاش‌هایی در حال انجام است تا شبکه اجتماعی دانش‌آموزان «شاد» راه‌اندازی شود و آنها در محیط ارزان و امن به فراگیری دروس بپردازند.

به گزارش مهر، علی باقرزاده، در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و معاونانشان که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، گفت: امروز همه افراد با تمام توان تلاش می‌کنند تا همه دانش‌آموزان به آموزش‌ها دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: خوشبختانه شاهد تلاش‌ها و خلاقیت‌های بسیاری در این شرایط هستیم، کار خوب تعداد زیادی از مدیران‌کل استان‌ها مؤید خلاقیت‌ها و تلاش‌های ارزشمند استان‌هاست، قطعاً مردم این خدمات را فراموش نمی‌کنند و این تلاش‌ها همواره در اذهان ماندگار خواهد شد.

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی ادامه داد: شرایط پیش‌آمده با همه تلخی‌ها، دارای فرصت‌های بزرگی است تا منسجم‌تر و قوی‌تر شویم و به‌گونه‌ای عمل کنیم که به ارزش و سرمایه اجتماعی نظام تعلیم و تربیت و ارتقای جایگاه آن بیفزاییم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">