ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وعده رگولاتوری برای رفع مشکلات اپراتورهای Servco

| چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵ ق.ظ | ۰ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات: در زمینه مقررات عمده ‌فروشی ظرفیت، نیاز به تدوین مقررات برای رفع نقاط ضعف و کاستی‌ها داریم.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، صادق عباسی شاهکوه در این حال استفاده از ظرفیت مقررات موجود، اصلاح یا وضع برخی مقررات جدید به ویژه در زمینه عمده ‌فروشی ظرفیت در شبکه ارتباطات ثابت برای افزایش رقابت، تنوع خدمات و افزایش حق انتخاب مشترکان را، از راهکارهای پیش روی حل مشکلات دارندگان پروانه Servco ذکر کرد.
وی افزود: مهمترین برنامه رگولاتوری پس از تجمیع و ساماندهی بیش از هزار و 200 پروانه با محدودیت‌های جغرافیائی  ، سرویس و فناوری در قالب حدود 60 پروانه دارای آزادی عمل در محدوده جغرافیائی ، فناوری و خدمات ، تنظیم روابط دارندگان پروانه شبکه و ارائه‌کنندگان خدمات است.
معاون سازمان تنظیم مقررات به تلاش رگولاتوری برای رفع چالش‌های دارندگان پروانه Servco اشاره کرد و افزود: درباره مقررات عمده ‌فروشی ظرفیت، نیاز به تدوین مقررات برای رفع نقاط ضعف و کاستی‌ها داریم. البته پروانه‌های Servco ظرفیت‌های بسیاری برای فعالیت و ایجاد بازار دارند که متاسفانه اغلب دارندگان پروانه تا کنون درباره آنها توجه کافی نداشته است و تنها در یک یا دو حوزه مشخص به ویژه در سرویس های پایه تمرکز کرده‌اند که در آن زمینه بازیگران زیادی در بخش ICT وجود دارد.
معاون رگولاتوری ، استفاده از ظرفیت مقررات موجود ، اصلاح یا وضع برخی مقررات جدید به ویژه در زمینه عمده‌ فروشی ظرفیت در شبکه ارتباطات ثابت برای افزایش رقابت ، تنوع خدمات و افزایش حق انتخاب مشترکان را از راهکارهای پیش روی حل مشکلات دارندگان پروانه Servco بیان کرد.
عباسی شاهکوه با اشاره به لزوم همفکری همه ذی‌نفعان در توسعه بازار ارتباطات کشور در زمینه خدمات ثابت، از دارندگان پروانه Servco درخواست کرد دیدگاه های خود را درباره راهکارهای رفع مشکلات موجود به سازمان منعکس کنند تا شاهد فعالیت بهتر دارندگان پروانه و توسعه خدمات و اشتغال‌زایی گسترده در این حوزه باشیم.
وی افزود: البته اعمال مقررات جدید مشکلات را به طور کامل حل نمی‌کند و لازم است دارندگان پروانه Servco با ارائه طرح های تجاری جذاب و خلاقانه بازارهای جدیدی ایجاد کنند تا در پی فراهم شدن فضای رقابتی برد- برد بسیاری از مشکلات موجود حل شود.
دارندگان پروانه Servco می توانند خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت، دسترسی به شبکه ملی اطلاعات، توزیع و فروش پهنای باند اینترنت ، پهنای باند اختصاصی و ارائه انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور را به کاربران ارائه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">