ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پایان واگذاری سیم کارت ها تا بهار 86

| دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۸۵، ۱۰:۵۵ ق.ظ | ۱ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: کار واگذاری تمام سیم‌کارت‌های اعتباری ثبت نامی در سال جاری اوایل اسفند ماه آغاز و تا بهار سال آینده به اتمام خواهد رسید.

صابر فیضی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: رسیدگی به کارهای اداری ثبت نام‌های انجام شده برای سیم‌کارت‌های دولتی مدت زمانی طول می کشد.

وی در خصوص واگذاری سیم‌کارت‌های دائمی دولتی نیز گفت: در این زمینه باید مغایرت‌های بانکی به اتمام برسد و سپس کار واگذاری تمام سیم کارتها آغاز خواهد شد.واگذاری این سیم کارتها نیز در برخی از استانهای کشور اسفند ماه آغاز خواهد شد.

پیش از این وفا غفاریان معاون وزیر ارتباطات از واگذاری سیم کارت‌های اعتباری در اسفندماه و واگذاری سیم‌کارت‌های دایمی در برخی از استانها در همین ماه خبر داده بود.

این گزارش حاکی است:در حال حاضر اپراتور اول تلفن همراه بیش از 15 میلیون مشترک دارد که پیش بینی شده است تا پایان سالجاری به 17 میلیون مشترک برسد.

ارایه سیم کارت اعتباری توسط دولت برای اولین بار صورت می‌گیرد و در این سری ثبت نامها در بهمن ماه بیش از950 هزار نفر برای سیم کارت اعتباری ثبت نام کردند.

  • ۸۵/۱۱/۳۰

نظرات  (۱)

میشه مهلت ثبت نام سیم کارتهای اعتباری رو تا نیمهی اسفند تمدید کنید ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">