ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پایلوت دولت الکترونیکی راه اندازی شد

| چهارشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۰، ۰۳:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

نایب رئیس هیئت مدیره سازمان فناوری اطلاعات با تاکید بر حمایت از توسعه دولت الکترونیکی در استان های کشور از اجرای پروژه دولت الکترونیک به عنوان پایلوت در بوشهر و کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید مهدیون با بیان اینکه پس از خصوصی‌سازی مخابرات و برای اعمال مسائل حاکمیتی در حوزه IT، شرکت فناوری اطلاعات از مجموعه شرکت مخابرات منفک و به عنوان یک شرکت دولتی آغاز به کار کرد، اظهار داشت: برای انجام وظایف حاکمیتی، ماموریت‌های جدیدی تعریف شد که برای تحقق اهداف مدنظر، تغییر ساختار مجموعه و تبدیل شرکت به سازمان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تعریف پروژه‌های پیشگام در راستای تحقق دولت الکترونیک در کشور برای سازمان فناوری اطلاعات به منظور توسعه IT صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: برای دستیابی سریعتر به اهداف تعریف شده چند محور به عنوان برنامه‌های کاری سازمان فناوری اطلاعات در دستور کار قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به تعریف پروژه‌های پیشگام دولت الکترونیک و حمایت از بخش‌های مختلف اشاره کرد.

مهدیون با اشاره به استعدادهای موجود در کشور تاکید کرد: مشکل دانش فنی در حوزه فناوری اطلاعات وجود ندارد و هدف از تعریف پروژه‌های فناوری، فرهنگ‌سازی استفاده از فناوری اطلاعات در تمامی سطوح مدیران، مردم و همچنین انجام هماهنگی برخی فعالیت‌های در حال اجرا در این حوزه است.

نائب رئیس هیئت مدیره سازمان فناوری اطلاعات، اجرای پروژه‌های تخصصی با موضوعات متفاوت با دستگاهها و نهادهای مختلف نظیر آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی را از جمله پروژه‌های پیشگام تعریف شده در بخش دولت الکترونیک برشمرد و با اشاره به اجرای پروژه پایلوت دولت الکترونیکی در بوشهر و کرمان، گفت: در فاز بعدی حمایت از توسعه دولت الکترونیکی در استان‌ها، تفاهم‌نامه همکاری با تمامی استان‌های کشور منعقد شده که مهم‌ترین بخش موجود در این تفاهم‌نامه‌ها اجرای هماهنگ پروژه‌ها خواهد بود.

  • ۹۰/۰۳/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">