ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توئیتی از عدم ارایه سیم کارت پاک و اینترنت پاک به کودکان و نوجوانان توسط وزارت ارتباطات، انتقاد کرد.
‏‏‏‏‏به گزارش خانه ملت؛زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توئیتی نوشت:

‏با گذشت یکسال از تصویب سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و الزام وزارت ارتباطات،همچنان شاهد عدم ارایه سیم کارت پاک و اینترنت پاک به کودکان و نوجوانان هستیم. وزارت ارتباطات چه پاسخی برای این تعلل و کوتاهی دارد؟

 

ثبت بیش از ۲ میلیون سیم‌کارت‌ برای کودکان و نوجوانان 
در واکنش به این مطلب سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: سیم کارت‌های کودک‌ونوجوان و کد USSD تبدیل خط به خط کودک و نوجوان از دی‌ماه سال گذشته فعال شده و نزدیک به دوونیم میلیون ثبت داشته است.

به گزارش ایمنا، مهدی سالم در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به توئیت نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت:

«سیم‌کارت‌های کودک و نوجوان و همچنین کد USSD تبدیل خط به خط کودک و نوجوان از دی‌ماه سال گذشته فعال شده و نزدیک به دو و نیم میلیون ثبت داشته. نرم افزارهای پرنتال کنترل هم توسعه خوبی داشتند و کارهای متعدد دیگر هم صورت گرفته. اگر لازم می‌دانید گزارش مکتوبش برای شما ارسال شود.»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">