ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پزشکی از راه دور مورد بی‌مهری است

| چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۸۶، ۰۵:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

پزشکی از راه دور مورد بی‌مهری مسئولان وزارت بهداشت قرار گرفته است

رئیس سابق دپارتمان فناوری اطلاعات پزشکی و بیومدیکال وزارت بهداشت گفت: استفاده از دانش پزشکی از راه دور و تحقیق و توسعه این علم در کشور جزو وظایف وزارت بهداشت و درمان پزشکی است که متاسفانه مورد بی مهری قرار گرفته است.

دکتر احمد دلربایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب گفت : در حال حاضر پزشکی از راه دور جزء مهمترین شاخه های پزشکی و درمانی جهان به حساب می آید. این در حالی است که ما نه تنها در این رشته پیشرفت آنچنانی نداشته ایم بلکه در همین اوایل راه متوقف شده ایم.

نماینده سابق دپارتمان فناوری اطلاعات پزشکی و بیومدیکال وزارت بهداشت اظهار داشت : شاید یکی از دلایل عقب ماندگی ما در این حوزه عدم توجه وزارت بهداشت باشد چرا که به نظر می رسد این حیطه جزو اولویت ها و برنامه های وزارت بهداشت و درمان کشور نباشد.

وی خاطرنشان کرد: من و چندین نفر از پزشکان قبلا در یک تیم جهت تحقیق و توسعه بیشتر این علم در کشور مشغول فعالیت بودیم، همچنین که چندین جلسه هم جهت تبادل نظر با وزارت بهداشت داشتیم ولی هیچ نتیجه ای حاصل نشد.

  • ۸۶/۱۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">