ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پلیس فتا: صفحات مجازی تحت رصد است

| دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

«همه صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است و با افرادی که با انتشار شایعه سعی در تشویش اذهان عمومی دارند طبق قانون برخورد خواهد شد.»

پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا در این اطلاعیه‌ای که صبح امروز دوشنبه منتشر شد با اشاره به بروز حادثه غیرمنتظره برای رئیس جمهور و هیات همراه، عنوان کرد که در راستای انجام وظایف ذاتی و ماموریت‌های محوله با دقت تمام در حال رصد فضای مجازی هستیم و به کاربران توصیه می‌شود در شرایط کنونی و حساس به شایعات و اخبار غیرواقعی توجه نکنند.

به گزارش ایرنا، پیشتر نیز روز گذشته سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشور در اطلاعیه‌ای با آرزوی سلامتی برای رئیس جمهور و همراهانش در حادثه فرود بالگرد حامل آنان، از تمامی شهروندان و هموطنان خواست اخبار را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.

این سازمان هشدار داد: همه صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است و با افرادی که با انتشار شایعه سعی در تشویش اذهان عمومی دارند طبق قانون برخورد خواهد شد.

  • ۰۳/۰۲/۳۱

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">