ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پوتین پرداخت با رمزارز را ممنوع اعلام کرد

| شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس جمهور روسیه قانون دارایی‌های مالی دیجیتال را به امضا رسانید.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قانون دارایی‌های مالی دیجیتال و ارز دیجیتال را که در چارچوب آن از سال 2021 امکان انجام معاملات با ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد، به امضا رسانید اما در عین حال رئیس جمهور روسیه استفاده از رمزارز به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت، ممنوع اعلام نمود.
در این قانون رمزارز یک واحد پول روسیه، یک کشور خارجی یا یک واحد پول بین المللی در نظر گرفته نخواهد شد. این قانون همچنین فروش یا خرید ارز دیجیتال را به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت هزینه کالا، کار و خدمات ممنوع می‌کند.

رمزارز یا کریپتوکارنسی یکی از انواع ارز مجازی است که از فناوری رمزنگاری در طراحی آن استفاده شده و معمولاً به صورت غیرمتمرکز کنترل می‌شوند و از این رو در مقابل نظام‌های بانکداری متمرکز قرار می‌گیرند.

گفتنی است در ایران هنوز مانند بسیاری از کشورهای دیگر، تصمیم قطعی دربارهٔ استفاده و تولید از این نوع پول گرفته نشده‌است. البته به تازگی استخراج رمز ارزها به عنوان یک صنعت به رسمیت شناخته شده‌ و صحبت‌هایی مبنی بر تولید یک رمز ارز ملی به میان آمده است.

  • ۹۹/۰۵/۱۱

پول مجازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">