ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پورتال اوقات فراغت پول می‌خواهد

| شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ق.ظ | ۰ نظر

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه پورتال اوقات فراغت در انتظار تأمین اعتبارات لازم است، گفت: امیدواریم تا چند روز آینده اعتبارات لازم تأمین شود و شاهد راه اندازی رسمی این پورتال باشیم.

محسن طلایی در گفت‌وگو با فارس در مورد آخرین وضعیت پورتال اوقات فراغت جوانان گفت: امیدواریم بتوانیم پورتال را تا یک ماه آینده راه اندازی کنیم اما تا کنون به دلیل نداشتن اعتبارات لازم عملیاتی نشده است.

وی افزود: امیدواریم تا چند روز آینده اعتبارات لازم برای این کار تخصیص داده شود و بتوانیم در تابستان امسال شاهد اجرایی شدن پورتال اوقات فراغت جوانان باشیم، همینطور این وزارتخانه همزمان با آغاز ایام اوقات فراغت جوانان برنامه‌های خاصی را در نظر دارد که تا دو روز آینده نهایی می‌شود و سپس اطلاع رسانی‌های لازم انجام می‌شود.

به گزارش فارس، پورتال اوقات فراغت طرحی است که از دولت قبل توسط معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان مطرح شد و پس از تغییرات مدیریتی در این معاونت هر کدام از مسئولان در مورد راه اندازی رسمی این پورتال وعده هایی دادند ، وعده‌هایی که هنوز هیچکدام عملیاتی نشده است، در آخرین اظهارنظرها محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان راه اندازی این پورتال را در برنامه‌های اوقات فراغتی سال 94 اعلام کرده بود اما پس از گذشت یک‌سال هنوز خبری از راه اندازی این پورتال نیست و امیدواریم در سال جاری این وعده عملیاتی شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">