ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: در حال حاضر حدود ۲.۵ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری هستند که تا پایان سال آینده این تعداد به 10 میلیون خانوار افزایش خواهد یافت.

عیسی زارع پور در پاسخ به شفقنا درباره پیشرفت فیزیکی پروژه فیبر نوری در کشور، گفت: راه اندازی فیبر نوری برای توسعه کسب و کارها در 10 استان آغاز شده است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر حدود ۲.۵ میلیون خانوار به این نوع اینترنت وصل هستند و با برنامه ریزی که صورت گرفته این تعداد در سال آینده به 10 میلیون خانوار خواهد رسید تا بتوانیم تا پایان کار دولت، وعده 20 میلیون را محقق کنیم.

آقای زارع پور اظهار داشت: برنامه اصلی دولت برای جبران کندی اینترنت مخابرات، گسترش راه اندازی فیبرنوری در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: اگر فیبر نوری گسترش یابد، سرعت های 10 مگابایت بر ثانیه به چند صد مگابایت بر ثانیه افزایش پیدا می کند.

آقای زارع پور بیان کرد: اخیراً برای ارتقا سرعت اینترنت، ایجاد پروژه فیبر نوری در استان کرمانشاه آغاز شده، راه‌اندازی این پروژه برای تهیه و ایجاد زیرساخت‌های لازم و مورد نیاز مردم است. سرعت این پروژه ۸۰۰ مگابایت بر ثانیه است که ۸۰ برابر سرعت اینترنت فعلی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">