ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیامک انبوه از رونق افتاد

| سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

یکی از مدیران شرکت مخابرات ایران گفت: به دلیل حساسیت و اعتراض به پیامک انبوه، سفارش‌دهندگان پیامک انبوه به تدریج به این نتیجه رسیده‌اند که شاید این روش تأثیرگذاری لازم را نداشته باشد یا حتی نتیجه معکوس بدهد.

داود زارعیان اظهار داشت:‌ شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها مانع رشد بیشتر سرویس پیامک شده اند و این رویه در دنیا به اثبات رسیده است.

این مقام مسئول در شرکت مخابرات ایران گفت:‌ در مواجهه با شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها،‌ کاهش رشد پیامک انبوه بیشتر از پیامک شخص به شخص است.

وی گفت: به تدریج پیامک انبوه بیشتر کاهش خواهد یافت که هم اکنون نیز این روند آغاز شده است و در آمار پیامک‌های انبوه نوروزی سال 94 نیز روند کاهش تجربه شد.

به گزارش فارس وی با اشاره به دلایل روند کاهش پیامک انبوه، ادامه داد: با توجه به حساسیت عمومی و اعتراض مشترکان به پیامک انبوه، صاحبان مشاغل و سفارش‌دهندگان پیامک انبوه به تدریج به این نتیجه رسیده‌اند که شاید این روش تأثیرگذاری لازم را نداشته باشد یا حتی نتیجه معکوس بدهد.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به روند پیش روی پیامک های شخص به شخص، تصریح کرد: با تأثیرپذیری سرویس پیامک از رسانه‌های جدید،‌ این شبکه‌ها شیب رشد پیامک شخص به شخص را کند کرده اند اما به دلیل افزایش تعداد مشترکان همراه اول، می‌توان گفت که مانع رشد پیامک نشده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">