ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیگیری ارایه اینترنت طبقاتی به توریست‌ها

| چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

عزت‌الله ضرغامی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت درباره سیم‌کارت‌های اعتباری برای گردشگران گفت: من کماکان معتقد به اعطای سیم‌کارت مناسب برای رفع نیازهای گردشگران خارج هستیم این موضوع استدلال دارد نه تنها برای آنها بلکه برای مجموعه‌های اصلی که در خدمات مسافری ما در کشور انجام می‌شود باید این ظرفیت برای آنها فراهم شود.

به گزارش برنا، ضرغامی عنوان کرد: این پیشنهاد در کمیته‌های مختلفی در دست رسیدگی و بررسی است و تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته است و امیدوارم در چند روز آینده که نتیجه کار آن کمیته‌ها اعلام و این امکان برای گردشگران فراهم شود تا با کشورهای مبدا ارتباط سازنده داشته باشند.

وزیر میراث فرهنگی همچنین اظهار داشت: ما می‌توانیم پیام‌رسان‌های داخلی‌ خود را برای ایرانیانی که به خارج سفر می کنند و یا گردشگران ورودی عرضه کنیم که در صورت تمایل آن را نصب کنند.

ضرغامی با قدردانی از وزارت ارتباطات برای ایجاد امکان ارتباط در خارج از کشور با پیام رسان های ایرانی، اظهار داشت: ما نباید زمان‌ را برای توسعه گردشگری از دست بدهیم و باید حداقل خدمات اولیه را برای رونق این صنعت ارائه کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">